Skip to content

Poslovodenje spletnih trgovin

Kaj zajema? Kje so prednosti? Kje vidimo slabosti? Kje se konča poslovodenje? Kaj vse obsegajo obveznosti? Vse to in še več boste odkrili kmalu. Ampak žačnimo nekje predlagamo, da čisto na začetku.

Kdaj se odločiti za poslovodenje trgovine in komu je namenjeno!

Ogromno strank ima željo po spletni prodaji, ima idejo nazaj jo pa drži strah ali bo zmogla vse to in še ukvarjati se s prodajo, strankami, pošiljanjem paketov, z računi, prevzemi, izdobavami, zalogami vnosi artiklov, generiranje akcij itd. Ker se zavedamo, da so začetki najtežji in prav ti začetki so tisti, ko trgovec potrebuje največ pomoči tu vskočimo mi. Določimo delovne naloge in obveznosti. Pregled nad naročili, strankami, zalogami in financami obdrži stranka brezpogojno v svoji domeni.

Vnose artiklov, akcij, sledenje in analitika, optimizacija prodaje, povezava do prodajnih kanalov in ažuriranje trgovine prevzamemo popolnoma mi v svojo domeno in skupaj s stranko koordiniramo prodajne akcije analiziramo prodajni uspeh, generiramo poročila glede na poslovni uspeh posamezne akcije šele na to dodatno optimiziramo prodajne kanale in izboljšujemo akcije.

Če obstaja tudi pri vas takšen strah? Pa bi si radi priborili nekaj več časa za vaš posel, kontktirajte nas na info@koda.ninja ali 051430693! 

Popeljite svoj spletni posel z našo pomočjo v popolnoma nove dimenzije enostavneje kot kdaj koli prej.

Hitro in učinkovito z nižjimi stroški in veliko več časa za druge aktivnosti, kot kdaj koli prej!